Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Extrem sömnbrist...

Av Linda - 31 mars 2010 07:14

Nu har jag inte fått sova ordentligt på över en vecka... Jag har vaknat ofta och drömt konstigt. men fram till igår har jag i alla fall fått sova en 5-7 timmar i alla fall. Men igår och idag har det nog inte blivit mer än 4 timmars sömn.

Nu är jag helt slut! Skakar som ett asplöv och känner mig helt urlakad! I morse vaknade jag dessutom med ont i magen.... Inte alls kul.

Idag stannar jag hemma, ska försöka påta i mig lite gröt nu sen ska jag vila fram till ett eller så och ikväll blir det en liten vit tablett vid 7 och sen i säng!

Måste få sova!


Glenn var ledig i lördags, det regnade så jag passade på att plugga ist.

I söndags var vi på promenad, bara han och jag. Han var helt galen... Vårkänslor eller nåt. Hoppade och skuttade och pep.     Hade nästan problem att hålla honom...

I måndags var vi också på en liten promenad... Men då hade vi sällskap av 2 vita så då var det inte lika illa.


Jag hade dejt igår!   

Gick jätte bra! Bjöd på äppelpaj med glass. Vi satt och pratade i 4 timmar!

Han är verkligen jätte trevlig! Vi ska ses igen på torsdag när jag ska till stan...


Nu ska jag i säng igen!

Kram på er!

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 11 april 2010 18:17

Ja, nu känns det som att denna blogg har tjänat sitt syfte. Kampen för en piggare framtid. Och vilken kamp det har varit! När jag sitter och bläddrar bakåt far många tankar genom huvudet och då finns ändå inte 2007 med, mitt mörka år.   Men...

Av Linda - 25 mars 2010 19:53

Ja herregud. Nu är det andra gången jag övar på högskoleprovet. Förra gången fick jag 1 p (max är 2) 50% är ju inte så dåligt första gången man försöker. Idag fick jag 1,4, lite missförstånd i matten och diagrammen, men bara 2 fel i ordförståelsen ...

Av Linda - 19 mars 2010 17:35

Idag var jag och mammsen i norrtälje. Ensamma. kan ni förstå. Bara jag och mamma. Helt underbart även om det vart en snabbvisit.   Hittade i alla fall lite att spendera pengar på   ... Hittade äääääntligen röda lindor till glenn, 135 kr, helt...

Av Linda - 18 mars 2010 15:55

Igår provade vi vårt nya stångbett. Glenn tyckte att det låg bra i munnen men han var lite ovan vid att det var så starkt. Red enhändigt på halvlång tygel nästan hela ridturen, bara ibland behövde jag hjälpa med vänster handen. Öppna och sluta fu...

Av Linda - 15 mars 2010 20:06

Nu har jag vart förkyld sen i tisdags. Började med lite feber och snuva, på onsdagen vilade jag hela dagen, var inte ens utanför dörren... På torsdagen var jag iväg på jobb men hade förfärligt ont i kroppen, benhinnorna och musklerna, lederna, allt...

Presentation


Glenn och jag hösten 09

Omröstning

Hej! Är du ofta inne på min blogg?
 Nej, första gången
 Ja, varje dag
 Ja, flera gånger i veckan
 Ja, någon gång i veckan
 Ja, någon gång i månaden...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards